Prezzu raghjone per a Cina Euro-Americana di Stampa di Moda 90cm Square Satin Silk Lady Scarves

Descrizione breve:

Materiale: 100% seta, 100% cuttuni, 100% lana, 30% seta / 70% lana

Taglia: persunalizata

Dimensione suggerita: 20.8X20.8, 25.6 "X25.6", 34.6"X34.6", 43.3"X43.3" 53"X53"

Moq: 50 pezzi / culore dispunibule cù disinni persunalizati

Stampa mothed: stampa digitale doppia faccia, stampa digitale tradiziunale unicu latu

Orlatura: rotolamento a mano, cucitura a macchina


Detail di u pruduttu

Tags di u produttu

E cumpetenze currispundenti di sciarpe
1. Camicie cù sciarpe: Camicie bianche sò assai populari in primavera, è cammisa bianca sò più cumuni.Comu accessori, i sciarpe di sita ponu rinfurzà u so temperamentu.E ragazze anu ancu attentu à u so culore di a pelle quandu sceglite sciarpe di sita, è sceglie a sciarpa di sita chì li cunvene secondu u so culore di a pelle.Quandu a terra calienta durante u Festival di Primavera, i scarpi di sita sò più freschi è eleganti in culori chjaru.
2. Sciarpe di sita nantu à a testa: a ghjente ordinaria ùn osare micca pruvà a sciarpa di sita.In u passatu, solu e persone chì cultivavanu a sciarpa di sita nantu à a testa l'anu purtatu cusì, ma avà ùn hè micca.I fashionisti sò ancu cuminciati à portà sciarpe di sita intornu à i so capi, chì sò assai populari in primavera.Perchè u ventu di primavera hè relativamente forte, assai ragazze anu ancu sceglie di portà una sciarpa nantu à a testa per mantene a so pelle faciale.
Quandu a ghjente sceglie una sciarpa, deve esse cunghjunta cù a sciarpa secondu a so robba.Se u culore di a robba hè più cumplicatu, hè megliu di sceglie una bufanda di culore solidu quandu sceglite una bufanda di sita.
3. Aduprate una sciarpa cum'è un scialle: Ancu s'ellu a terra si calienta in a primavera, a temperatura hè sempre relativamente bassu, cusì scarpi è sciarpe sò sempre assai utili.I sciarpe sò assai eleganti per portà cum'è scialli.Quandu si portanu sciarpe cum'è sciarpe, deve esse attentu à u culore di a sciarpa.


  • Previous:
  • Next:

  • I prudutti cunnessi